Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Η ΓΝΩΣΤΗ ΦΑΓΩΜΑΡΑ

Τελικά η "μη μου άπτου" και κοπτόμενη για τον ανταγωνισμό και το όφελος των καταναλωτών Κομισιόν δεν επέτρεψε τη συγχώνευση Aegean/Olympic και έτσι οι ευρωπαίοι αεροπορικοί ανταγωνιστές μπορούν να ανασάνουν: δεν θα δημιουργηθεί νέος μεγάλος παίκτης με 65 αεροπλάνα που θα έτρωγε μεγάλο κομμάτι από την πίτα τους... Και ο γνωστός και μη εξαιρετέος Αλμούνια (Ισπανός γαρ, είναι γνωστό στους κοινοτικούς κύκλους ότι οι Ισπανοί μας βαράνε όπου μας βρουν...) "πάτησε", όπως φαίνεται, σε νομότυπα επιχειρήματα για να ακυρώσει την συμφωνία...

Έτσι χάθηκε η ευκαιρία να δημιουργηθεί "εθνικός πρωταθλητής" στις αερομεταφορές και τώρα οι δυο τους θα φάνε τις σάρκες τους μέχρι τελικής πτώσεως... Κάτι που πιθανότατα θέλουν και οι πιλότοι (ΕΧΠΑ),  οι οποίοι συµµετείχαν σε όλα τα στάδια  των ερευνών από την πλευρά της Ευρωπαϊκής Επιτροπής:
«∆ικό µας κίνητρο δεν ήταν ο τορπιλισµός της συγχώνευσης, αλλά να παραµείνει ανοιχτό παράθυρο για τη λειτουργία του ανταγωνισµού στις ελληνικές αεροµεταφορές µε την παρουσία και άλλου "παίκτη" στο εσωτερικό της χώρας, σε περίπτωση που στο επόµενο διάστηµα ένας από τους δύο σηµερινούς δεν θα αντέξει τον ανταγωνισµό», δήλωσε ο πρόεδρος της ΕΧΠΑ Γρηγόρης Κωνσταντέλλος.

Δηλαδή προτιμούν οι πιλότοι να έχουν καβάτζο μια εταιρεία, εάν δεν τα καταφέρει η άλλη, παρά να υπάρχει μία γερή εταιρεία που θα κρατούσε ψηλά το ελληνικό όνομα στους αιθέρες και θα ανταγωνιζόταν στα ίσια τα μεγαθήρια... Και αυτά τα περί εξασφάλισης του ανταγωνισμού είναι αέρας κοπανιστός γιατί, αν καταρρεύσει η μία εταιρεία (που μάλλον είναι αναπόφευκτο, γιαυτό οι άσπονδοι "φίλοι" Βασιλάκης-Βγενόπουλος έβαλαν στην άκρη τις διαφορές τους και προσπάθησαν να συγχωνευτούν...), τότε πάλι μία εταιρεία θα μονοπωλεί τα ελληνικά αεροπορικά πράγματα!
Δηλαδή η Lufthansa, British Airways, Air France κλπ. δεν έχουν δεσπόζουσα θέση στις χώρες τους και  μόνο στην Ελλάδα θα υπήρχε το πρόβλημα με μία εταιρεία κολοσσό!

Μας κοροϊδεύει λοιπόν ο Αλμούνια σε αγαστή συνεργασία με τους έλληνες πιλότους που, όπως φαίνεται, το στενό συνδικαλιστικό τους συμφέρον (ως είθισται με ΟΛΟΥΣ τους συνδικαλιστές εν Ελλάδι) κοίταξαν και πάλι...
Άντε λοιπόν να δούμε ποια από τις 2 εταιρείες θα αντέξει μέχρι τέλους ή μήπως καμμία και αυτό να είναι το ευκταίον από πολλούς;

3 σχόλια:

Αννη είπε...

Απίστευτα μικρόψυχα φέρθηκαν οι συνδικαλιστές των πιλότων. Αυτά παθαίνουμε με τους ξένους: βρίσκουν χώρο να χτυπήσουν τη χώρα μας όταν τρώμε ο ένας τις σάρκες του άλλου...
Από την άλλη γιατί η Κομισιόν επέτρεψε την συγχώνευση της Austrian Airlines και της Lufthansa? Σιγά μην δουλεύει απρόσκοπτα εκεί ο ανταγωνισμός γιατί υπάρχει η air Lauda που ταξιδεύει σε καναδυό κωλοχώρια της Γερμανίας!

Nikos Lioliopoulos είπε...

Απο τη μια το να υπαρχει ανταγωνισμος ειναι σωστο και υγιεινο,απο την αλλη ομως με τετοιες αποφασεις η ΕΕ καταργει τον ανταγωνισμο. ΓΒιατι μια αεροπορικη εταιρια δεν συναγονιζεατι τις αλλες σε μια χωρα, αλλα σχεδον σε ολη την ευρωπη.
Απαραδεχτος για αλλη μια φορα ο κατα τα αλλα δεξιος Αλμουνια.

τσότσος είπε...

Σωστά, Νίκο, αφού ζούμε στον ζωτικό χώρο που λέγεται Ευρώπη δεν θα έπρεπε να υπάρχουν τέτοιες προσεγγίσεις για εθνικά σύνορα και μονοπώλιο. Άλλωστε οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να πετάξει και εντός Ελλάδος.