Δευτέρα, 24 Μαρτίου 2008

ΒΗΜΑ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ"


Πήρα λοιπόν το Κυριακάτικο ΒΗΜΑ με τα γνωστά ένθετα ΒΗΜΑDONNA (άπαξ του μηνός), ταινιούλα και δεν συμμαζεύεται. Ξεπακετάροντας την εφημερίδα, το μάτι μου έπεσε σε πολλά υποσχόμενη ημίγυμνη νταρντάνα που μου χαμογελούσε μέσα από κάγκελλα ντυμένη (;) με "αραχνοϋφαντα" εσώρουχα. Στην αρχή νόμιζα ότι "το αφεντικό τρελλάθηκε" και μοιράζει τσοντοDVD (ήταν και το σχήμα βλέπεις...). Όχι, ήταν διαφημιστικό "τετράδιο" με εσώρουχα.


Και τί εσώρουχα... Τί μικροσκοπικά σετ βινυλίου, τί στριγκάκια με αποσπόμενες πέρλες (ω ρε μάνα μου!), τί κωλαράκια έξω, τί κορμάκια με μοτίφ στο στήθος (και αλλού...), τί, τί...Φάτε μάτια ψάρια!!

Προς στιγμή νόμισα ότι πήρα λάθος εφημερίδα αλλά μετά κατάλαβα: λόγω ΒΗΜΑDONNA (που τη διαβάζουν οι γυναίκες) σου λέει η Ψυχαροπαρέα, "να μην βάλουμε και κάτι για τα αγοράκια να ξελαμπικάρει το ματάκι τους πριν διαβάσουν τις ελιτίστικα βαθυστόχαστες αναλύσεις μας; Κανείς δεν θα μας κατηγορήσει ότι ελαφρύναμε, γιατί τί κάναμε, διαφημιστικό υλικό βάλαμε, χρειαζόμαστε τα διαφημιστικά έσοδα!"


Έλα μου ντε...

Μπορεί άραγε μια εφημερίδα να επιλέξει ποια διαφήμιση θα βάλει;

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ, ειδικά αν βρίσκεται στις πρώτες θέσεις της αναγνωσιμότητας όπως περηφανεύεται η "ναυαρχίδα", που μας προτρέπει να αγοράσουμε την ιστορία της όπερας, που δίνει ξεχωριστό ένθετο για τα βιβλία, την πολιτιστική κίνηση, την επιστήμη...

Η εφημερίδα λοιπόν που επαίρεται για τους δημοκρατικούς αγώνες της (του παρελθόντος;), που αγωνίζεται (;) για την δημοκρατία, τον πολιτισμό, την εξύψωση του πνεύματος και των αισθήσεων, μας κλείνει πονηρά το μάτι μπας και την αγοράσουμε και καταφέρει να ξεπεράσει το "αναθεματισμένο" ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ...

Άντε βρε, και σ'ανώτερα, με το καλό και διαφημίσεις για sex shops!

2 σχόλια:

NdN είπε...

Καλημέρα φίλε τσότσο!

Τα έχω πια ξεχάσει αυτά τα ένθετα (φυλλάδια με διαφημίσεις, περιοδικά κτλ). Στο ιντερνετ μπαίνει μόνο η εφημερίδα σε μορφή .pdf οπότε δεν ξέρω το που έχει φτάσει η κατάντια τους!

Συμφωνώ με αυτό που γράφεις. Κάθε εφημερίδα πρέπει να επιλέγει ποια διαφήμιση θα βάλει. Αλλο η Espresso και άλλο Το ΒΗΜΑ. Δυστυχώς στο βωμό του κέρδους έχουν ισοπεδώσει τα πάντα.

Καλή σου μέρα!

τσότσος είπε...

Ο πολιτιστικός μας ταγός, ο Λαμπράκης Νίκο μου;
Λες και δεν μπορούσαν να βρουν άλλη διαφήμιση που θα ταίριαζε καλύτερα στο προφίλ τους...
Εκτός αν τους έχει πιάσει πανικός που βρίσκονται στη 2η/3η θέση κυκλοφορίας...
Καλή μέρα και σε σένα!