Κυριακή, 21 Ιουλίου 2013

ΘΕΟ Ή ΜΑΜΩΝΑ;



Κοίτα βρε παιδί μου που δεν είχα πάρει χαμπάρι πόσο θρησκευόμενος λαός είμαστε αφού οι έμποροι το χρησιμοποιούν ως επιχείρημα για να αντιταχθούν στο άνοιγμα των καταστημάτων και την Κυριακή... 

Φαντάζομαι ότι οι ίδιοι προσέρχονται ανελιπώς τις Κυριακές στις εκκλησίες από τις 9 το πρωί και, μετά τις 10 που τελειώνει η λειτουργία, αφιερώνονται την υπόλοιπη μέρα στη μελέτη της Αγίας Γραφής και τη θρησκευτική διαπαιδαγώγηση των τέκνων τους, οπότε το ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΕΣ άνοιγμα των καταστημάτων τους π.χ. από τις 9 (όπως τις άλλες μέρες) ή τις 10 μέχρι τις 5 θα καταφέρει καίρο πλήγμα στο θρησκευτικό τους συναίσθημα.
Γιατί, ακόμα και αν πάνε στην εκκλησία (ας πούμε κοντά στο μαγαζί τους για να μη χάνουν χρόνο μετακίνησης και να προλάβουν να κάνουν ένα σταυρό στην εκκλησία), θα γυρίσουν "πτώματα" κατά τις 6 στο σπίτι και πού νά'χεις τότε όρεξη για θρησκευτικά αναγνώσματα... Άσε που τα παιδιά, χωρίς το άγρυπνο μάτι του πατέρα με το Ευαγγέλιο στο χέρι, θα την κοπανήσουν εν τω μεταξύ προς βδελυρά μονοπάτια, όπότε πάει η ευλογημένη ελληνική οικογένεια...

Φαίνεται λοιπόν ότι στις μισοάδειες ελληνικές εκκλησίες οι έμποροι αποτελούν την συντριπτική πλειοψηφία... Δεν αναφέρομαι στους καταναλωτές γιατί αυτοί πολύ εύκολα έχουν όλο το χρόνο και στην εκκλησία να πάνε και μετά να ψωνίσουν αν θέλουν (και έχουν και τα λεφτά...).

Και φυσικά δεν αναφέρομαι, και σέβομαι απόλυτα την αντίδρασή τους, στους δυστυχείς εμποροϋπάλληλους που ούτε ανάσα δεν μπορούν να πάρουν ούτε και λεφτά (σιγά μη δώσει υπερωρίες ο εμποράκος εν μέσω κρίσης...). 

Και με τους καταστηματάρχες τουριστικών ειδών στην Αθήνα και σε ΟΛΕΣ τις τουριστικές περιοχές τι γίνεται; Αυτοί εξαιρούνται από την έκκληση του θρησκευτικού συναισθήματος; Φαίνεται ναι γιατί αυτοί εδώ και χρόνια είναι "χαμένοι", έχουν θεοποιήσει το χρήμα και έχουν απαρνηθεί το Θεό... Δεν μας πολυνοιάζει όμως γι'αυτούς, με αιρετικούς κουτόφραγκους συναλλάσσονται, άρα μπορεί να έχουν και θρησκευτικά "μιανθεί"...

Πώς εγώ ο αδαής είχα πάντα την εντύπωση ότι μπροστά στο χρήμα ο έμπορος βάζει τα πάντα στην μπάντα; Τόσο έξω έχω πέσει φαίνεται γιατί, για να το χρησιμοποιούν οι συνδικαλιστικοί φορείς των εμπόρων (χωρίς αντίδραση των μελών τους), θα είναι σοβαρό όπλο στη φαρέτρα της επιχειρηματολογίας τους με βάσιμες ελπίδες να πείσει το θεοφοβούμενο πρωθυπουργό μας...

5 σχόλια:

Αλεξιάννα είπε...

Σωστή η αποψή σου, αλλά μήπως είσαι λίγο υπερβολικός;
52 λόγους έδωσαν και ο ένας είναι αυτός που λες. Όχι ότι δεν είναι αστείο και που αναφέρθηκαν σε αυτό αλλά δεν είναι λίγο υπερβολή να χαρακτηρίζεις έναν ολόκληρο κλάδο από ένα από τα 52 επιχειρήματα που χρησιμοποίησαν οι συνδικαλιστές του;

τσότσος είπε...

Θυμίζει την ιστορία των Άγγλων με τους Τούρκους: σε κάποιο πόλεμο οι Τούρκοι δεν εμπόδισαν τη διέλευση του ρωσικού στόλου όπως είχε συμφωνηθεί.Όταν οι Άγγλοι τους ρώτησαν γιατί, οι Τούρκοι απάντησαν ότι για 9 λόγους δεν μπόρεσαν να αποτρέψουν τη διέλευση. "1ος λόγος: δεν είχαμε πυρομαχικά". Τότε οι Άγγλοι τους απάντησαν ότι δεν χρειαζόταν να ακούσουν τους υπόλοιπους 8...
Θα μπορούσαν λοιπόν να επικεντρωθούν στον ένα και μοναδικό: αύξηση των λειτουργικών εξόδων χωρίς αναμενόμενη αύξηση του τζίρου.
Είναι γελοία και υποκριτικά τα επιχειρήματα περί θρησκευτικότητας, αυτό ήθελα σαρκαστικά να τονίσω.
52 λόγοι; Νόμιζα ότι ήταν λιγώτεροι...

Αννη είπε...

Όταν θέλεις να επιχειρηματολογήσεις με σοβαρότητα δεν επιτρέπεις στον εαυτό σου ούτε ΕΝΑ ηλίθιο επιχείρημα! Για λαικίστικους λόγους το ανέφεραν, για να πάρουν με το μέρος τους τα συντηρητικά πλήθη. Σιγά μην νοιάζεται ο μέσος Έλληνας για την λειτουργία της Κυριακής! Χρήζει καγχασμού αυτή η δικαιολογία!
Πέστα Τσότσο!

Ανώνυμος είπε...

Μα εδώ μιλάμε για μια χώρα η οποία αρχίζει και θυμίζει Ιράν. Η επίκληση σε μια υποτίθεται σύγχρονη και υποτίθεται ευρωπαίκή χώρα του τι θέλει η Εκκλησία για να εμποδιστεί μια αλλαγή που ισχύει ήδη ακόμη και στην καθολική Ιταλία αυτό δείχνει. Και το χειρότερο είναι ότι, όπως εύστοχα επισημαίνει η Άννη τούτο δεν γίνεται από γνήσιο θρησκευτικό συναίσθημα (αρκεί να πάει κανείς σε μια εκκλησία τις Κυριακές στη γειτονιά του για να δει ότι μόνο λίγες γριές εκκλησιάζονται) αλλά προσχηματικά και υποκριτικά για να στηρίξουν τα συμφέροντά τους και επειδή δεν θέλουν ή δεν μπορούν οι ίδιοι να εργασθούν τις Κυριακές θέλουν να εμποδίσουν και όσους θέλουν και μπορούν να το κάνουν. Η χώρα αυτή παρά τα πομπώδη περί δημοκράτη και ανυπότακτου λαού είναι εκτός από θεοκρατούμενη (αλλά όχι θρησκευόμενη) και βαθύτατα ανελεύθερη και συντηρητική (πάνω απ' όλα μην αλλάξει τίποτε απ ΄ότι έχουμε μάθει). Ιάσων

τσότσος είπε...

Δεν νομίζω ότι είναι θεοκρατούμενη, Ιάσων, με την έννοια ότι, αν δεν δώσει την έγκρισή της η Εκκλησία, δεν γίνεται τίποτα (άσχετο με την τυχόν επιρροή που έχει έμμεσα σε πιστούς και τους κατευθύνει πολιτικά όπως γίνεται και σε Ιταλία/ισπανία - γιαυτό και την φοβούνται οι πολιτικάντηδές μας),
Η ουσία είναι η απίστευτη υποκρισία και ιδιοτέλεια: ευελπιστούν σε ξεσηκωμό της Εκκλησίας (π.χ, Πειραιώς Σεραφείμ) που θα δημιουργήσει φόβο στους κρατούντες.
Κατάπτυστη προσέγγιση...